Kuruluşu'ndan bugüne "Dürüst Ticaret" yolunu seçmiş bu Şirketler Grubu aynı politikayı taviz vermeden yürütmekte, dürüst imajını korumakta ve bu politikanın çalışanları tarafından da aynen uygulanmasını istemekte kararlıdır.
İncekaralar tarafından oluşturulan Çalışanların Sosyal Yardım ve İnsan Hakları Politikası, dürüst, hukuki, etik ve insani sorumluluklara uymak için asgari standartları temin etmektedir.
İncekaralar Çalışanların Sosyal Yardım ve İnsan Hakları Politikası, ETI tarafından tespit edilmiş prensip ve standartları kapsamakta ve Temel Çalışma Uygulamaları Felsefesi'ne uymak ve daha mükemmel olmak için bir rehber oluşturmaktadır.
Bu politika, İncekaralar'ın merkez ve ofislerinde çalışan tüm daimi ve geçici personeli kapsar.
Bizim yakın çalıştığımız çok sayıda ve çok çeşitli müşterilerimiz vardır. Müşterilerimize gösterdiğimiz ilgi şirketimizin değeridir. Başarımız, müşterilerimize sağladığımız ileri teknoloji ürünleri ile doğru tanı ve teşhislerinde kolaylık sağlama; araştırma ve rutin çalışmalarda kullanılan teknolojik cihaz ve sistemler ile müşterilerimizin laboratuvar performansını ve güvenilirliğini artırma yeteneğimize dayanır. Üstün bir müşteri hizmeti sunmanın, yüksek teknoloji ve kaliteye sahip ürünler sunmaktan çok daha önemli bir role sahip olduğunun bilincindeyiz. Müşterilerimiz ile sürekli iletişim halinde olmamız ve her seferinde ilişkilerimizi daha da kuvvetlendirecek değerler sunabilmemiz hizmet kalitemizin bir ölçütüdür.
İncekaralar'da müşteri memnuniyeti, şirket genelinde güvence altına alınmış ve kurumsallaştırılmış bir politika haline getirilmiştir.
Politikamız müşterilerimizle birlikte çalışarak onlara kalite, değer, hizmet ve yenilik vermektir. Temel yaklaşımımız, hizmet kalitesi ile müşteri beklentilerini karşılamanın ötesinde, müşteri gözü ile değerlendirme yaparak beklentilerin de üstünde performans gösterebilmektir.