İncegazeteye abone olun, sektörel gelişmeleri kaçırmayın.
Gazete Abonelik FormuBaşarılı bir satış ve pazarlama stratejisi oluşturmak, müşterilerimizin gereksinimlerine hızlı cevap verebilmek ve hizmet farklılığı yaratmak için “müşteri odaklı” politikalar ve hedefler üreten ve çalışmalarını bu yöne yoğunlaştıran İncekara, her altı ayda bir düzenlenen bölümler arasındaki değerlendirme toplantılarını gerçekleştirdi.
Bölümlerin stratejileri, hedefleri ve planları konusunda değerlendirme ve bilgilendirmenin yapıldığı toplantılarımızın ilki, yaşam bilim bölümümüz tarafından 30 Mayıs 2008 tarihinde Ankara’da, ikincisi analitik bölümümüz tarafından12 Haziran 2008 tarihinde Ankara’da, üçüncüsü endüstri bölümümüz tarafından 5 Temmuz 2008 tarihinde İzmir’de gerçekleşti.
Türkiye genelinde satış, pazarlama ve aplikasyon gruplarımızı bir araya getiren toplantıların içeriğini; ürün-pazar ilişkisinin irdelenmesi ve gerekli stratejilerin oluşturulması, satış rakamlarının incelenmesi, belirlenen hedef ve stratejilere yönelik yapılan satış, pazarlama, aplikasyon ve servis faaliyetlerinin değerlendirilmesi ve CRM programı ile müşteri ilişkilerinin etkin şekilde yönetilmesi konuları oluşturdu.