Skip to content

Müzakere Teknikleri ve İkna Becerileri Eğitimi

Müzakere Teknikleri ve İkna Becerileri Eğitimi 24 Nisan 2012 tarihinde Ankara’da gerçekleşti. Eğitim Prof. Dr. İsmail Üsten tarafından verildi. Eğitimin başlıca konuları etik ikna kavramı, inandırıcılık, ikna satış etkileşmeleri, müzakere sürecinin psikolojik altyapısı ve ikna müzakere iletişimi oldu.

Soru cevap şeklinde gelişen eğitim iki kısımdan oluştu. İlk kısımda ikna süreçleri anlatılırken ikinci kısımda ikna sürecinin müzakere tekniklerini nasıl etkilediği katılımcılar ile paylaşıldı. Genel olarak günlük ve iş yaşamında müzakerenin önemi, etkisi ve hedeflerimize ulaşmaktaki katkısı, etkili ve sonuç alıcı müzakere yöntemleri, yaygın olarak karşılaşılan müzakereci alışkanlıkları, müzakerede iletişimin önemi ve uygulamada özellikle dikkat edilmesi gereken noktalar katılımcılara aktarıldı. Eğitim sırasında gerçekleştirilen uygulamaların ve verilen örneklerin hem kurumun iç ilişkilerinde hemde faaliyet gösterdiği sektörde uygulanabilir olmasına dikkat edildi.

Doğru Soru ve Zamanlama için...

Yanıtı evet ya da hayır olmayan sorular iletişimin ufkunu açarken yanıtı hayır ya da evet olan, “satışı kapatan” sorulardır... Satış temsilcilerimizin daha etkili sunum ve satışyapabilmeleri amacıyla gerçekleştirilen eğitimde ayrıca iletişim kazaları da anlatıldı. Duyarsızlık, yanlış oturma düzeni, yetersiz havalandırma, hatalı aydınlatma insana değer vermemek gibi pek çokolumsuz etken iletişimi negatif etkileyen unsurlardır. Satış temsilcilerimiz bu verimli eğitimde etkiliiletişim becerileri ile müzakere tekniklerini bir arada kullanarak satış becerilerini geliştirmeyi hedeflemektedir.

Geri
ICON Algı Yönetimi ve Bilişim Sistemleri