Skip to content

Etik Değerler

İş Etiği ve Ticari Politika

Kuruluşu'ndan bugüne "Dürüst Ticaret" yolunu seçmiş bu Şirketler Grubu aynı politikayı taviz vermeden yürütmekte, dürüst imajını korumakta ve bu politikanın çalışanları tarafından da aynen uygulanmasını istemekte kararlıdır.

Şirketler Grubu içinde konumu ne olursa olsun hiç kimse bu politikanın dışına çıkamaz ve aşağıdaki ilkeleri benimser:

  • Ticari faaliyetlerimizde doğruluk, dürüstlük, adalet ve genel kabul görmüş ahlak ilkelerine uymak,
  • Vergi kaçırmamak,
  • Rüşvet teklif etmemek,
  • Firmanın finansal raporlarında devleti yanıltmamak,
  • Ticari faaliyetlerimiz esnasında çevreye zarar vermemek, zorunlu durumlarda en az zararın verilmesine gayret etmek,
  • Ortakların hakkını korumak ve onlara karşı dürüst davranmak,
  • İşe eleman alırken ve çalışanların yükseltilmesinde ayrımcılık yapmamak (dil, din, bölge, ırk, cins, yaş vb),
  • Çalışanlar arasında ücret, yükselme ve atamalarda hakkaniyet ilkesine uymak,
  • Çalışanlara karşı insan haysiyetine ve kişilik haklarına aykırı davranmamak davranılmasına göz yummamak,
  • Çalışanlara vaat edilen özlük haklarını ve yasal tüm haklarını eksiksiz vermek,
  • Mal ve hizmet satışında kaliteden taviz vermemek,
  • Mal ve hizmet satışından müşteri memnuniyetinin ve ihtiyaçlarının tatminini amaç edinmek,
  • Hileli ve kusurlu mal satmamak, satılması halinde geri almak,
  • Mal ve hizmetlerin satışında ve reklamında gerçeğe aykırı vaatlerde bulunmamak,
  • Müşterilerle yaptığımız sözleşmelere sadık kalmak,
  • Mal ve hizmet aldığımız ve sattığımız diğer firmalara karşı doğruluk ve dürüstlük ilkesinden taviz vermemek ve sözleşmelere sadık kalmak,
  • Haksız rekabete girmemek.
Çalışanların Sosyal Yardım ve İnsan Hakları Politikası

İncekaralar tarafından oluşturulan Çalışanların Sosyal Yardım ve İnsan Hakları Politikası, dürüst, hukuki, etik ve insani sorumluluklara uymak için asgari standartları temin etmektedir.

İncekaralar Çalışanların Sosyal Yardım ve İnsan Hakları Politikası, ETI tarafından tespit edilmiş prensip ve standartları kapsamakta ve Temel Çalışma Uygulamaları Felsefesi'ne uymak ve daha mükemmel olmak için bir rehber oluşturmaktadır.

Bu politika, İncekaralar'ın merkez ve ofislerinde çalışan tüm daimi ve geçici personeli kapsar.

Temel Politika Unsurları
  • İstihdam özgürlüğü
  • Dernek kurma hürriyeti
  • Emniyetli ve sağlıklı çalışma koşulları
  • Açık ve düzgün iş uygulamaları
  • Fırsat eşitliği / tacize meydan vermemek
  • Adil ücret dağılımı
  • Çalışanların geliştirilmesi
  • Müşteri Politikası

Bizim yakın çalıştığımız çok sayıda ve çok çeşitli müşterilerimiz vardır. Müşterilerimize gösterdiğimiz ilgi şirketimizin değeridir. Başarımız, müşterilerimize sağladığımız ileri teknoloji ürünleri ile doğru tanı ve teşhislerinde kolaylık sağlama; araştırma ve rutin çalışmalarda kullanılan teknolojik cihaz ve sistemler ile müşterilerimizin laboratuvar performansını ve güvenilirliğini artırma yeteneğimize dayanır. Üstün bir müşteri hizmeti sunmanın, yüksek teknoloji ve kaliteye sahip ürünler sunmaktan çok daha önemli bir role sahip olduğunun bilincindeyiz. Müşterilerimiz ile sürekli iletişim halinde olmamız ve her seferinde ilişkilerimizi daha da kuvvetlendirecek değerler sunabilmemiz hizmet kalitemizin bir ölçütüdür.

İncekaralar'da müşteri memnuniyeti, şirket genelinde güvence altına alınmış ve kurumsallaştırılmış bir politika haline getirilmiştir.

Politikamız müşterilerimizle birlikte çalışarak onlara kalite, değer, hizmet ve yenilik vermektir. Temel yaklaşımımız, hizmet kalitesi ile müşteri beklentilerini karşılamanın ötesinde, müşteri gözü ile değerlendirme yaparak beklentilerin de üstünde performans gösterebilmektir.

Biz;
  • Doğru müşteriye, doğru ürünü ve hizmeti, doğru fiyatlar ile, doğru zamanda, doğru satış ve hizmet kanalından sunarak, satış sonrası kesintisiz hizmet sağlarız.
  • Müşterilerin izlenmesi, ihtiyaçlarının en iyi şekilde anlaşılabilmesi, sunulan ürün ve hizmetlerle müşterilerin her aşamada ve tümüyle tatmin edilmesi, düşüncelerinin alınması ve bunlara değer verilmesi için ilgili bölümlerle iletişim içinde olabilmelerini sağlarız.
  • Müşterilerimizin bizimle konuşabilmesi için ulaşılabilir oluruz.
  • Müşteri tatminine yönelik doğru hedefleri belirleriz ve oluşturulan politika, hedef ve yaklaşımların etkililiğini sürekli olarak test ederiz.
  • Sürekli değişimi hedefleyen bir organizasyonda müşteri memnuniyeti için, teknolojinin gelişimine yönelik artan ihtiyaçlarına cevap verebilmek ve bunlara yönelik çözümler bulabilmek için yüksek kaliteli çözümler, ürünler ve hizmetler üretmeyi ilke ediniriz.
  • Müşteri talep ve şikayetlerini, memnuniyet sağlayacak şekilde sonuçlandırırız.
  • Kalite ve hizmetlerimizle, müşterilerimiz için güvenilir oluruz.
  • Müşterilerimizin bizden neler beklemesi gerektiğini bilmesi için tutarlı oluruz.
  • Müşterilerimizin bilgilerini gizlilikle saklarız.
  • Yaptığımız her şeyde mükemmeliyetçi oluruz.

 

ICON Algı Yönetimi ve Bilişim Sistemleri